سوالات متداول را میتوانید در اینجا پیدا کنید

سوالات کاربری

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ : بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «حساب من» اطلاعات خود را ویرایش کنید.

رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟

پاسخ : زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ : لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

سوالات فروشگاهی

آیا برای خرید از فروشگاه ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ : در صورتی که کاربر اقدام به ثبت نام در سایت کرده باشد برای خریدهای آتی دیگر نیاز به ورود اطلاعات مجدد نمی باشد در غیر این صورت و در شرایطی که کاربر بدون ثبت نام اقدام به خرید نماید موظف به وارد نمودن تمامی مشخصات لازم در هر بار خرید از سایت می باشد . لازم بذکر است ثبت نام در سایت علاوه بر تسهیل در عملیات ثبت سفارش مزایای دیگری مانند اطلاع از تخفیفات و فروش های ویژه و برقرای ارتباط با فروشگاه به منظور خبر رسانی در سایر موارد را دارا می باشد ، همچنین تیم پشتیبانیدی به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل کالا به مشتری نظارت می‌کند. ثبت‌نام در سایت باعث تسهیل در پیگیری سفارشات و ارایه خدمات بهتر به مشتری می‌شود.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ :  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

چرا بن تخفیف من باطل شده است؟

پاسخ :  در حال حاضر بن‏‌های تخفیف   یک ماه مهلت استفاده دارند و پس از این مدت باطل می‏‌شوند.جهت کسب اطلاعات بیشتر از بن های تخفیف در کانال تلگرامی سایت عضو شوید

نمودار پیشرفت پاسخ دهی به سوالات

پاسخ خود را در سوالات متداول نیافتید؟

پرسش و پاسخ

کاربرگرامی لطفا اطلاعات ارسالی خود را به دقت وارد نمائید .